O CZYM WARTO PAMIĘTAĆ, ZAKŁADAJĄC FIRMĘ?

internet.firma.jpg
fot.123rf.com

Internet na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat stał się prawdziwą potęgą. To przez Sieć przepływają dziś miliardy informacji dziennie – także te dotyczące działalności biznesowej. Wybraliśmy ten sposób komunikowania się, ponieważ jest znacznie wygodniejszy i szybszy. Dlatego nie można go pominąć również, myśląc o założeniu własnej firmy. Planujesz podjęcie tego kroku? W takim razie zadbaj również o to, aby zaistnieć online w bezpieczny sposób.

Założenie własnej firmy jest prostą drogą do osiągnięcia niezależności – zwłaszcza, jeśli masz pomysł na siebie i ciekawą ofertę dla konsumentów.

Ale aby idea stała się rzeczywistością, musisz też dotrzeć do potencjalnych klientów.

Gdzie?

Tam, gdzie są również oni, czyli do Sieci.

Podstawa to strona internetowa, która stanie się wizytówką Twojego biznesu.

Dziś jej założenie to nie problem, zwłaszcza że rejestracja domen zajmuje dosłownie kilka chwil.

Kiedy założyć stronę www dla firmy?

Im szybciej, tym lepiej. Najlepiej jeszcze na etapie wymyślania nazwy swojej marki.

To ważne, ponieważ warto, aby była ona taka sama jak nazwa domeny.

Tak wzmocnisz swoją obecność online i offline i utrwalisz świadomość swoich produktów z większą skutecznością.

Sprawdź więc ofertę na tanie domeny jeszcze zanim zarejestrujesz swój biznes – możesz to zrobić np. korzystając z oferty Sprint Data Center.

A gdy adres domeny będzie już wykupiony, a rejestracja domen stanie się faktem, czas na zadbanie o inne aspekty obecności online.

Tanie domeny to nie wszystko. Stronę trzeba również zaprojektować i zakodować

Na początek, gdy stron Twojej firmy będzie jeszcze w budowie, możesz pozwolić sobie na umieszczenie na domenie np. prostego bloga opartego na WordPressie i darmowym szablonie.

Od czegoś trzeba zacząć. Niech trafią tam treści związane z Twoją branżą.

W tym czasie zatroszcz się o zlecenie wykonania profesjonalnej wizytówki dla Twojego biznesu.

Pamiętaj: inwestycja w www szybko się zwróci, zwłaszcza jeżeli połączysz ją z odpowiednią promocją oraz działaniami SEO.

Zlecając projektowanie i kodowanie strony, zwróć uwagę na parametry techniczne, których wymaga powstający serwis, aby mógł zaczął działać.

To od nich zależy typ serwera, na którym później ją umieścisz i podepniesz pod domenę.

Jeśli masz wątpliwości, porozmawiaj z ekspertami firmy hostingowej, którzy udzielą Ci potrzebnej pomocy.

Bezpieczeństwo i prestiż, czyli certyfikaty SSL

Prowadzenie działalności biznesowej niesie za sobą ryzyko – także w Sieci.

Cyberprzestępcy tylko czekają na to, aby wykraść wrażliwe lub poufne dane z Twoich serwerów.

Zapobiegniesz temu, po pierwsze, inwestując w serwer z odpowiednimi zabezpieczeniami przed włamaniem, a po drugie – w certyfikaty SSL.

To one pozwalają na szyfrowanie danych wymienianych między serwisem a użytkownikiem końcowym.

Są niezbędne we wszystkich podstronach, gdzie użytkownik ma do wypełnienia różnego rodzaju formularze – np. loguje się do panelu klienta, zostawia adres mailowy, aby zapisać się na newsletter czy może wypełnić formularz kontaktowy.

Ich obecność nie tylko podniesie bezpieczeństwo Twojego serwisu, ale również wzmocni prestiż Twojej marki.

Choć wydawać się może, że detale związane z obecnością Twojej firmy w Sieci są mniej istotne od samych produktów, w rzeczywistości diabeł tkwi w szczegółach.

Jeśli zaś nie zadbasz o nie od początku, nie zbudujesz wizerunku profesjonalisty.

 

Artykuł sponsorowany

Komentarze